Az MTÜ tájékoztatójában azt írta: a filmben a Bagossy Brothers Visszajövök című dala hallható. A film a következő időszakban látható lesz televíziós csatornákon és a közösségi médiában is.
Az ügynökség azt üzeni Magyarországnak, hogy “senki se adja fel a reményt, hiszen közös erővel sikeresen fogjuk leküzdeni a jelenlegi nehéz helyzetet és újra útra kelhetünk a csodás hazai úti célok felé” – emelték ki, hozzátéve: “most azonban az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra”.
A közleményben idézik Guller Zoltánt, az MTÜ vezérigazgatóját, aki azt mondta: “februárban még azt gondoltuk, hogy áprilisban arról szólnak majd a kampányaink belföldön, (…) mindenki induljon el és fedezze fel az országot, azokat a rejtett kincseket, csodákat, amelyek mindenhol ott rejtőznek. Azóta minden megváltozott, nemhogy új fejezetet kell nyitni a turizmusban, de egy teljesen új könyvet kell írni”.
Guller Zoltán kiemelte, a mostani kampányuk “ugyanúgy szól a rendkívül nehéz helyzetbe került szakmának is: nekik is üzenjük, és üzenem személyesen is, hogy visszajön még a fejlődés és a virágzás korszaka a turizmusban”.
A kampányfilm a
https://www.youtube.com/watch?v=i-vGT5FaDMI&feature=youtu.be linken nézhető meg.
Száguldás, Tesla-szerelem
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) folyamatosan vizsgálja a használt, nagy értékű luxusautókat beszerző gépjármű-kereskedőket. Az ilyen ellenőrzéseknél arra keresnek választ, hogy szabályosan szerepel-e a bevallásban