Négy hazai fesztiválon, a VOLT-on, a Balaton Soundon, a Strand és a Sziget Fesztiválon hívja fel a fiatalok figyelmét az autizmussal élőkre a Út a Mosolyért Alapítvány – mondta az alapítvány elnöke szerdán az MTI-nek.
Szijjártó-Nagy Szilvia kiemelte, hogy az autizmussal élő emberek sok odafigyelést és törődést igényelnek, speciális élethelyzetüket a fiatalok azért érthetik meg könnyebben, mert ők a legnyitottabb korosztály.
Kampányuk lényege, hogy a MOL Nyrt. ötszáz forintot fizet minden feltöltött kép után az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozásához; a fényképeket az #együttazautistákért hashtaggel várják a közösségi oldalaikon.
Az alapítványnak a központ létrehozásával az a célja, hogy hosszútávú megoldást tudjanak nyújtani az autizmussal élők számára. A fesztiválokon való részvétel és az autizmusra való figyelemfelhívás is a célkitűzés része.
Szijjártó-Nagy Szilvia kiemelte azt is, hogy a tavaly decemberben indított 13616-os adományvonalukra várják a hívásokat. Egy hívás ötszáz forinttal támogatja az alapítvány célkitűzéseit.
Elmondta azt is, hogy tavaly szintén négy nagy hazai fesztiválon voltak jelen kampányukkal, amely nagy sikert aratott.
/MTI/