Az MTÜ hétfőn induló kampányában arra hívja fel a figyelmet, hogy “a Balaton élménylehetőségei kimeríthetetlenek, hiszen a tó és környéke olyan négyévszakos úti cél, amely szezontól függetlenül csodás kincseket rejt, és az év minden szakában ezernyi új színét fedi fel az arra járóknak. A kampánnyal azt is üzenik, hogy “a nyárral nem ér véget a szezon, töltődj fel új élményekkel egész évben”.
A kampány keretében a közterületeken, valamint a nyomtatott és online sajtóban megjelenő hirdetések mellett kisfilm is inspirál a Balaton felfedezésére, amely televízióban, valamint a Csodás Magyarország közösségi média csatornáin (YouTube, Facebook, Instagram) látható.
A kampányra az MTÜ egy újdonsággal is készült, tovább bővítve az elérhető tájékoztató anyagok, kiadványok sorát. Elkészült, és a napokban már a Tourinform irodákban is elérhető lesz az új Balaton térkép, amely egyszerűen, átláthatóan mutatja be a legfontosabb, szezontól függetlenül is elérhető látnivalókat, attrakciókat. A térkép online is elérhető és letölthető az mtu.gov.hu weboldalon.
Szintén az elmúlt hetekben készült el a Balaton új imázskiadványa, amely nem szokványos oldaláról mutatja be a tavat, és olyan programlehetőségeket, látnivalókat, érdekességeket emel ki, amelyek egész évben vonzóvá teszik a térséget – derül ki a közleményből.
Ajánlják még, hogy további inspirációért érdemes belelapozni a háromrészes Magyarország neked – Bakancslista kiadványsorozat Balaton és Nyugat-Magyarország könyvecskéjébe.
A piac támogatja a digitális adóztatást
Idén is teltházas érdeklődés mellett zajlott a Nemzeti Adókonzultáció, ahol a Pénzügyminisztérium, a NAV, valamint a vállalkozókat képviselő szakmai szervezetek és a legjelentősebb tanácsadó társaságok szakemberei, adószakértők,