A Vadászati Múzeum tetőterében Európa egyik legnagyobb történelmi modellvasút kiállítása látható.
A látogatásra szánjunk legalább egy órát, ugyanis óránként néhány percre elsötétül a terem és éjszakai kivilágításban is láthatjuk a vonatokat, állomásokat, mini életképeket.
Az egymással összeépített terepasztalok több mint 2,7 kilométer hosszú sínhálózatán 348 teljesen automatizált szervomotoros, dekóderrel irányított kitérőn át, 1800 épület között 75 különféle, az előző két évszázad mozdonyaiból, személy- és tehervagonjaiból összeállított korhű szerelvény közlekedik egyszerre. Az állomások vágányhálózata légi fotók és eredeti tervek alapján készült. A bemutatót korabeli tervrajzok teszik teljessé.
Az egykori közös magyar–osztrák Déli Vasútnak állítanak emléket a Semmering – Klamm és a Kanizsa – Budapest-Déli pályaudvar terepasztalok. A Semmering a Déli Vasút – Süd Bahn – osztrák része, a Nagykanizsa – Budapest vonal pedig a magyar oldal fő vonala volt. A Semmering vasútvonal legszebb része a Klamm – Semmering szakasz, viaduktjaival és alagútjaival. A világon ez az egyik legnagyobb hegyivasút-terepasztal, amely szemlélteti a magasságbeli különbséget és valamennyi műtárgyat teljes hűséggel mutatja be. A Zala terepasztal két, egymással összeépített fő egységből áll. A zalai vonalak pályaudvarai, illetve állomásai: Nagykanizsa, Zalaegerszeg, Zalaszentiván, Zalaszentiván-Kisfaludpuszta, Zalalövő, Őriszentpéter, Keszthely, Badacsonytomaj, Pannonhalma, Sümeg.
Nagykanizsa és Budapest-Déli pályaudvar között Balatonszentgyörgyön, Székesfehérváron, Kelenföldön keresztül vezet a fővonal. Valamennyi pályaudvar fénykorának megfelelő állapotában látható.
A pályaudvarok az eredetiek hasonmásai. A legnagyobb állomás Nürnberg 26 vágánnyal, a legkisebb Őriszentpéter három vágánnyal.